Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Κατασκευές με παλιά CDs / Crafts with old CDs

Σουβέρ από παλιά CD  και λινάτσα
Coasters from old CDs and burlap

Επισκεφτείτε την ετικέτα Κατασκευές με λινάτσα .
Visit the label burlap crafts






































Θα ετοιμάσω μια ανάρτηση με λεπτομερείς οδηγίες κατασκευής πολύ σύντομα .
I am going to post a detailed tutorial on how to make them very soon .

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε λεπτομερείς οδηγίες κατασκευής .
Cick here to see a detailed tutorial .

Καλό σας βράδυ !!!!!!
Have a nice evening !!!!!!!





17 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία ιδέα! Περιμένουμε τις οδηγίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΩΩΩ!!! υπέροχα είναι !! Μπράβο Νίκη να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ιδέα
    Είχα φτιάξει και εγώ πέρσι με παλιά cd,
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίθανα Νίκη μου! Μπράβο σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα περιμένουμε, γιατί είναι πολύ ωραία !!!
    Καλό ξημέρωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες ιδέες Νίκη μου! :)))
    Αναμένω και τις οδηγίες ;-)
    Καλημέρα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα Νίη μου!!Νά υποθέσω πώς είναι ντεκουπαζ επάνω στήν λινάτσα?
    Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!! Χαίρομαι που σας άρεσαν τα σουβέρ μου - είναι μιά πανεύκολη κατασκευή !!!!
    Ακριβώς αυτό είναι , Ντίμη μου !!!!! Αν το προσέξεις διακρίνεται η υφή της λινάτσας κάτω από την χαρτοπετσέτα !!!!! Εσύ που είσαι αστέρι στο ντεκουπάζ μπορείς να το προχωρήσεις κι άλλο και να κάνεις αριστουργήματα !!!! Εγώ χρησιμοποίησα μόνο Atlakol - τα άλλα υλικά για ντεκουπάζ μου είναι παντελώς άγνωστα !!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!! I am glad you like my coasters !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφη ιδέα!! Εντυπωσιακή!! Περιμένουμε με ανυπομονησία τις οδηγίες! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. . • * '¨) ¸.
    (¸. • '(¸. • `♥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ !!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 彡✿⊱·..
    Ótima ideia, nunca pensei em algo assim.

    。♡♡彡
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    ✿° ·..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα ντεκουπαρισμένα σου CD, ΝΙκη μου!!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!!!!!!!!!!!!!! Και επίσης, καλό Σεπτέμβρη!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολύ καλή ιδέα ...μου άρεσε που εκανες ντεκουπάζ επάνω στην λινάτσα!!να είσαι καλά να μας δείχνεις τις ιδέες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τάχω φτιάξει (http://kantomagapi.blogspot.gr/2013/01/blog-post.html) και το ξέρω πόσο χρήσιμα γίνονται όλ αυτά που είναι έτοιμα να πεταχτούν Νίκη μου.
    Μ άρεσε η παιχνιδιάρικη διάθεση σου στο μοτίβο
    Να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή